مخیتاریان مصدوم و ۴ هفته خانه‌نشین شد

مخیتاریان مصدوم و ۴ هفته خانه‌نشین شد

مخیتاریان مصدوم و ۴ هفته خانه‌نشین شد

هنریک مخیتاریان

هنریک مخیتاریان

 سایت باشگاه بورسیا دورتموند اعلام کرد هنریک مخیتاریان نیز به فهرست بلند بالای بازیکنان مصدوم این تیم اضافه شده و این بازیکن ملی‌پوش حداقل تا 4 ماه خانه‌نشین خواهد بود.

مخیتاریان در بازی شب گذشته (شنبه) دورتموند در خانه ماینتس در هفته چهارم بوندس لیگا آلمان با شکست 2 بر صفر میهمان خاتمه یافت در دقیقه 65 به جای شنجی کاگاوا به میدان رفت اما در برخورد با یکی از بازیکنان حریف پس از اقدام به شلیک یک شوت در اواخر بازی آسیب دید و امروز (یک‌شنبه) نتیجه معاینات صورت گرفته روی پای او مشخص شد که این بازیکن 25 ساله حداقل تا 4 هفته دور از میادین خواهد بود و 6 بازی زردپوشان را از دست خواهد داد که 2 بازی آن در لیگ قهرمانان اروپا و 4 بازی آن در رقابت‌‌های فوتبال آلمان است، از جمله دربی منطقه رور که هفته آینده در خانه شالکه برگزار می‌شود.

مصدومیت مخیتاریان در حالی رخ داده است که یورگن کلوپ، سرمربی دورتموندی‌ها پیش از این مهره‌های مصدوم دیگری همچون مارکو رویس، یاکوب بلاژیکوفسکی، ایلکای گوندوگان، نوری شاهین و اولیور کرش داشت.

مخیتاریان سال 2013 از شاختار دونتسک به بورسیا دورتموند پیوست و تاکنون 13 گل در تمامی رقابت‌ها برای زردپوشان به ثمر رسانده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 30 شهريور 1393برچسب:, ] [ 21:3 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]